21. julij 2011

Knjigica za moškega

Knjigica, ki jo predstavljam v tej objavi je nastajala kar nekaj časa. Ni in ni mi šlo. Na koncu sem pa kar zadovoljna. Še posebno sedaj, ko jo lahko že pokažem, saj sem jo danes dala prejemniku.

Skupaj z voščilnico.

Na dno knjigice sem naredila žepek v katerega sem dala vrenostni bon.

In še zadnja stran

Štempiljke so Inkadinkado, ki jih nisem nič barvala, temveč papir samo malo posenčila z zeleno in modro blazinico.

Voščilnica je vsa pikasta in ima tudi čipko, čeprav papirnato - narejeno z robnim luknjačem, jo prijavljam tudi v Cratalnico

3 komentarji:

Tanja E. pravi ...

Zelo lepa in bogata zelena knjigica z voščilnico! LP:)

Janja pravi ...

To je bilo dela, vendar se je obrestovalo z zelo lepim kompletkom. Lp

Goga pravi ...

Pa si se res potrudila in rezultat je trudu primeren. Konjiček je res lep motiv :).