17. marec 2012

Vrtnice

Že pred časom sem naredila nekaj voščilnic z vrtnicami, Ker so mi bile zelo všeč sem jih naredila še nekaj. V istih  in drugih barvah. Barvala sem z Distressi. Papirja sta digi, printana v različnih barvah (en je že odtranjen s strani).
Da ne objavim vsake posebej še skupna slika:

Od vseh odtiskov (s štempiljko ali digitalnih) mi je tale odtis najljubši. Hvala Marija, ker si bila tako prijazna, da si mi posodila štempiljko.

Včasih so voščilnice dležne še stilske preobrabe kot npr. tale:
dodala sem ji malo bleščic

in notranjost dopolnila z osnovnim papirjem. Matuljčke sem izdela po navodilih z YouTube.



A vrtnic še nisem imela dovolj. Naredila sem še eno serijo.

Pokažem samo nekaj:



5 komentarjev:

Janja Z. pravi ...

Luštno, mavrično serijo vrtnic si ustvarila. Všeč mi je vsaka posebej. Papirčki so pa 5+.

Janja pravi ...

Ooooo koliko lepih vrtnic. Zelo mi je všeč postavitev na drugi seriji. Lp

Mojca pravi ...

Obe seriji sta mi zelo všeč in tiste rožice še dodatno lepo popestrijo voščilnico. LP

DidiArt pravi ...

ojoj, ne samo ena serija, še druga.. pa to je prava poplava čestitk, nobeden se ne bo izgovarjal, da mi ni všeč ne barva ne postavitev.. superca..

Marina pravi ...

ooo kako super seriji...