17. april 2012

Teden v znamenju krsta

Začelo se je z izdelavo voščilnice na željo botra.  Idejo zanjo sem dobila pri Nady in Ann.
Ker sem bila z izdelavo zadovoljna sta nastali še dve. Še ena modra in ena rozasta.

V teh je prostora za posvetilo bolj malo. Zato sem se odločila in naredila še eno "klasično".
Papir sem dobila pri Manueli in Far far hill. Odtisek je pobarvan z distressi.

Katero je boter izbral še ne vem.

Jaz sem krščencu podarila darilno kartico. Idejo za izdelavo "voščilnice" sem našla pri Paper Craft Planet.



Vse skupaj, s še nekaj malenkostmi, sem potem dala v darilno vrečko. Pri izdelavi sem si pomagala s tuturialom.  Delala sem jo prvič in sem imela kar nekaj tehničnih težav pri tem ( pri pregibih sem se ušetla; crop a dile mi je naredil malo preveč lukenj; na napačno stran sem prilepila lepilni trak). Ker pa je ideja prišla zadnji moment ni bilo časa za kakšne večje popravke oz. za novo izdelavo.

Odtisek je barvan z distressi.

3 komentarji:

helena pravi ...

Čudovito, ena lepša kot druga...:):)

Mojca pravi ...

Čudoviti izdelki! Tale vrečka in denarnica še posebej. LP

Marina pravi ...

Veš kaj super darilce si naredila in vse kar spada zraven... Napak se pa sploh ne opazi=)

Lep dan ti želim...pappa