22. januar 2013

Škatlica exsplosion

Tale škatlica je že kar nekaj časa čakala, da jo dokončam. Nikakor, da si najdem čas zanjo. Včeraj sem se jo spet lotila in jo dokončala. Sem še prav hitela na koncu, da mi jo uspe še na Izziv # 73 Craftalnice prijavit. Par minut pred polnočjo, ko bi lovila zadnje minute, mi pa kapne, da je ponedeljek in da imam še cel dan časa. Tako, da lahko to danes v miru postorim.

Škatlica je delana za abrahamovko. Sicer se to nikjer nič ne vidi. Je povsem ena taka nevtrala. In enobarvna.


Koledarček sem našla pri Vladuški
Vzorčast papir je digitalen

Škatlico prijavljam na izzive:
- Craftalnica: Izziv # 73 - Enobarvno    22.1.2013 - 41
- Allsorts: Week 190 - Flower Power , 25.1.2013 - 224
- Card and scrap - Use punch - 28.1.2013 - 96
- Cards galore: Anything goes - 29.1.2013 - 437
- Bunny Zoe's Crafts: Anything goes - 10.2.2013 - 373
- Sparkles: Challenge #40 * Die Cuts & Flowers * 14.2.2013- 69
 

10 komentarjev:

Mojca pravi ...

Uuau krasna je! Tale ideja s koledarčkom mi je zelo všeč. lp

Andreja pravi ...

Čudovita škatlica in koledarček v njej je res super ideja :-))
Zelo zelo všečna!

Janja pravi ...

Krasno škatlico si naredila. Lp

brenda pravi ...

A super creation for our 'Flower Power' theme.

Thanks so much sharing your inspiration with us at Allsorts challenge this week.

B x

Shell Shearer Swinscoe pravi ...

Beautiful creation, great colours & papers!

Thank you for sharing with us at Sparkles this month, good luck!
Hugs Shell xx

Craftnut pravi ...

Thanks for joining us at Allsorts this week Tracy x

shaz earl pravi ...

Beautiful creation!

Thank you for joining us at Sparkles
Good luck in the draw, hope you will join us again soon
Hugs Shaz x

Hjørdis pravi ...

Smuk explosionsbox ! 1000 tak for din deltagelse på card and scrap !
DT Hjørdis :0)

unni's scrappeboble pravi ...

Skikkelig flott eksplosjonsboks :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

unni
Card and Scrap

Goga pravi ...

zelo lepa škatlica, me veseli, da ti je uspelo ujeti zadnji rok za prijavo :).
Pozdravček Lili