22. september 2014

Omara za pikaste oblekce

Nečakinja je rodila že julija, a je izdelava voščilnice za malega Nika prišla na vrsto šele sedaj. S pomočjo navodil sem naredila omaro - komodo.

Vzorčast papir je digitalen: zelen pikast, z rožicami
 
Malo sem imela težav s tem kako in kam zdaj kaj napisat. Na koncu sem se odločila samo za izrez Čestitke.
 
Voščilnico prijavljam v Septembrski izziv Ustvarjalnega dotika - pikasto.
- distress marker  - old paper in tattered rose
-
 
 

6 komentarjev:

Tanja E. pravi ...

Krasno si jo izdelela in s pikicami si ustvarila tisto pravo prisrčnost, ki se taki voščilnici še posebej poda, LP:)

Barbara pravi ...

Luštna omarica s prisrčnim fantičem. Všeč mi je, ko si kombinirala odtis s papirjem :) Hvala za sodelovanje na izzivu trgovine Ustvarjalni dotik :)

Danica pravi ...

Super si jo naredila. Všeč mi je.
Lp Danica

Renata pravi ...

Krasna.

Zvonka pravi ...

Tole omarico si super izdelala in všeč so mi pikasti dodatki.

Janja pravi ...

Kako je luštna. Lp