28. februar 2015

Rojstnodnevne voščilnice z rozetko

Rozetke so me čisto prevzele. Pred dobrim mesecem sem naredila vabila, zdaj pa še čestitke v več barvnih odtenkih. Na njih je prostor da po potrebi dodam še številko.
 
Ups. Malo me je zaneslo. A nič hudega. Številka je pristala na voščilnici samo za potrebe fotografiranja.
 
 
 

Odkrila sem še rdeč pikast trak, tako da ta pa še sledi.

Prijavljam jih v februarski izziv Ustvarjalnega dotika - okroglo
                        dva izdelka iz njihove ponudbe: distress inki

7 komentarjev:

N-Eva pravi ...

Lepe rozetke si sestavila. Všeč so mi barvne kombinacije...res uporabne voščilnice na zalogo.

Danica pravi ...

Krasne rozertke si naredila. Vedno je dobro imeti kaj na zalogi.
Lp Danica

Keti's Projects pravi ...

Meni so všeč tudi všeč rozetke. Tako lepo dimenzijo dajo voščilnici, pa zelo uporabno za moške voščilnice ;-)

leycika pravi ...

Čudovita so :)

Renata pravi ...

Krasne rozetke.

vilinke pravi ...

Dobra ideja in lepo narejeno.
LP Vilinke

Stampiljke pravi ...

Simpatične kombinacije! Hvala za sodelovanje v našem izzivu :) pozdravček, Barbara