14. september 2015

Ko me inpirira #40 - Drevo

Vladka in Tina si tokrat želita videti Drevo.
Moja voščilnica je nastala za ljubiteljico muckov. Idejo za samo izvedbo sem črpala pri Kimberly in pri Zvonki.

 


Voščilnico sem naredila iz belega papirja in ga senčila z naslednjimi distress blazinicami:
 
Voščilnico prijavljam na izziv
 - Ko me inspirira #40 - Drevo
- Galerija meseca septembra (velike številke in mini embalaža)
 

8 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita scena na voščilnici
in muc je krasen
lp Tamara

Zvonka pravi ...

Tebe se pa očitno splača malo dregniti, potem objave kar letijo. Krasna voščilnica. Moja je bila nočna izvedba, tvoja je pa dnevna. Lp

N-Eva pravi ...

Lepo zgodbico si nam prikazala na voščilnici. Mački so pa itak zakon .

Tanja E. pravi ...

Res lepo si se poigrala z motivi in barvami, čudovita je, LP:)

Tina Z. pravi ...

takšna krasna scena in tako lepe barve.

an-ja pravi ...

Ma kje imaš drevo?? Jaz vidim in gledam samo mačke :)

Tina pravi ...

Prekrasna scena z meni ljubimi mačkicami in pa čudovite barve si uporabila.

Vladuška pravi ...

Super scena je, kar zdi se mi da se bodo vse živalice začele premikati na njej.