26. februar 2017

CCT 04 - Sunburst / Starburst tehnika

Pri Christmas Card Throwdown CCT-04  želijo videti voščilnico v sunburst/starburst tehniki.


Že pred časom, ko sem videla šablono primerno za to tehniko sem se "zaljubila" vanjo. A sem z nakupom odlašala in odlašala. S tem izzivom pa je bila idealna priložnost, da postane moja.

Izrezala sem papir v treh vzorcih
in dodala napis iz Ustvarjalnega dotika.

Med pospravljanjem odpadkov se mi je porodila ideja o porabi le-teh. Nastali sta še dve kombinaciji in s tem še dve voščilnici. Škatla z novoletnimi voščilnicami se kar polni....
 

8 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Bravo, ta srebrni dodatek je WAW, še posebno pri prvi pride krasno do izraza, mogoče zato, ker je res minimalen razmak in izgleda kot da sije to srebro ven. Krasne so.

Lucinda pravi ...

This is so pretty and Christmassy with the silver sparkles, and some gorgeous papers. I'm glad we prompted you to use your template at last! Well done for using the waste too, two more lovely cards, we crafters do like to be frugal don't we! Thanks for joining in with the Christmas Card Throwdown. Lucinda (DT)

AlisonC pravi ...

This is very beautiful, I love those papers you have used. (Where did they come from?) The silver just sets it off and well done for using all the scraps.
Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

Marjeta pravi ...

Paper are from DCWC The Christmas Combo CP-002-00768

Marjeta pravi ...

http://www.craftideas.info/html/advent_calendar_craft_f.html

Zvonka pravi ...

Zelo lepe so, prva pa mi je najlepša.
Nakup šablone se je izplačal.

Andreja pravi ...

Krasno si se lotila te tehnike in naredila čudovito praznično voščilnico :-))
Zelo sem vesela, ker sodeluješ pri Christmas Card Throwdown.

Donna Schnees pravi ...

The silver sets off the cards like moonbeams! TFS!!