20. september 2017

CRAFTalnica #195 - Vzorec

Tokratno temo VZOREC v  CRAFTalnici je izbrala Martina.
Narediti je potrebno voščilnico po navdihu nekega vzorca. Lahko je vzorec tapete, blaga, obleke, ... Seveda je zraven potrebno priložiti fotografijo vzorca, ki nam je bil navdih. 

Meni je bila navdih fotografija mladenke, ki je dobila prav posebno oblačilce.
 
"Mizar" se je za to priložnost odločil, da mi izdela tri kose pohištva.


 





 
 
Papir za obleko sem sesavila iz treh digi papirjev (rdeč, zelen in rdeč s pikami).Prav tako je tudi pohištvo iz digi zalog (moder, zeleno rjav).
 


Pokukajte še k Lili in Andreji.

12 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Oooo kako dobra ideja...in tale dečva v lubenici....perfektno. Mizar je opravil svoj posel za čisto desetko.

VEANA R. pravi ...

Wow!!! Fantastična ideja ❤ In vse tri so čudovite. Tako sveže, tako šik😍 in še vsi ti mali detajli...Skratka prave lepotice!

moi pravi ...

Svetovna ideja :D Tudi če bi vzela samo lubenico bi bilo čisto OK, tole z lubeničino obleko pa je 10+

Andreja pravi ...

JoooJ Marjeta kako fantastično si se tokrat znašla in našla krasen vzorec :-)) Zelo všeč mi je ideja z lubenico in pikastimi oblekcami. Krasni modni predalniki so nastali ... dobra oblikovalka si .-)

Goga pravi ...

Marjeta tole si pa izvedl za desetko. Krasna inspiracija in tudi izvedba. Oblekica iz lubenice je mladenki čisto prav ti pa si jih obesila na krasne predalnike. Res si se super spomnila.
Lp LILI

Helena pravi ...

Marjeta, noro dobro in vse pohvale mizarju in šivilji. Enkratne so. Ob fotki, ki ti je bila v navdih, pa sem se tudi nasmejala. Dobra fora.

Gabi Burja pravi ...

Prfektno....imam pa eno vprašanje....že nekaj časa iščem ''obešalnik'' pa me zanima a je to šablona oz. je to kupljeno...hvala za info....

Marjeta pravi ...

Obešalnik je šablona CottageCutz http://www.123stitch.com/item/CottageCutz-Clothes-Hangers-Mini-Die/SC-CC-MINI-133

Hali pravi ...

Krasna inspiracija in čudovita interpretacija :-)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita voščilnica
hvala za komentar in obisk na mojem blogu.
Lp Tamara

Cvetoči travnik pravi ...

Ja to pa je nora ideja in super izvedba: tako mizar kot šivilja sta se potrudila maksimalno:). Lep pozdrav, Andreja

Majda pravi ...

Imenitna je tale tvoja inspiracija - hvala za navdih1
Sončen pozdravček, Majda