5. november 2017

Slončki 2

V prejšnji objavi sem pokazala dve rojstnodnevni voščilnici. To pot so nastale štiri ob rojstvu.








 
CRAFT-alnica - 198 -pobarvan motiv
Najlepši par - november - valoviti kvadrati, Veselje ob rojstvu
 
 

11 komentarjev:

Helena pravi ...

Vse skupaj zelo simpatično.

Zvonka pravi ...

Tudi tile so zelo ljubki in si me tako zdražila z njimi, da sem se jih tudi jaz danes lotila izdelave.

Keti's Projects pravi ...

Kjut slončki. Lepo si jih pobarvala.

Moje drobtinice23 pravi ...

Vse so zelo prisrčne!
Lp Danica

helena pravi ...

Ojoj, kako so cortig in ljubki.

Tina pravi ...

Kako so ljubke!

Vladuška pravi ...

Kako nadvse ljubki so ti slončki.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovite voščilnice ob rojstvu
lp Tamara

Janja pravi ...

Kako ljubki so tile slončki na čestitkah. Lp

Andreja pravi ...

Še več slončkov ... čudoviti so:-))
Vesela sem, ker spet ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

moi pravi ...

Tudi te so tako cart. Sem vesela, da si se nam spet pridružila v CRAFTalnici.