12. december 2017

Zanjo, zanj

Zadnje minute lovim izziv v CRAFT-alnici. Videti želijo moške papirnate izdelke in ker je čas po martinovem je potrebno dodati še napis "Na zdravje" 

CRAFT-alnica - 200 - Na zdravje  
 
 
 
 
 

 

http://inkspirationalchallenges.blogspot.si/2017/12/challenge-149-photo-inkspiration.html
Inkspirational - 149 - Photo inkspirational
 
 
 Najlepši par - december - Valoviti pravokotniki s šivi, Valoviti kvadrati s šivi


Barvano z Distress markerji. 
 
 
 
Voščilnice sem delala po skici, a izziv pri Freshly made sketch  sem žal že zamudila.
 

9 komentarjev:

Marina pravi ...

These cards are fun - especially the man one!
Thank you for joining us at Inkspirational Challenges.

Vladuška pravi ...

Ti motivi so pa res super za tokratno tematiko pri Craftalnici. Dobro si to izdelala.

Tamara pravi ...

Krasne so.

moi pravi ...

Sem se nasmejala obema motivoma ;) Krasna sta. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

oldpunca pravi ...

Posrečena motiva in zelo lepe voščilnice.

Goga pravi ...

Joj kakšen hud motiv. Eden in drugi, glede na to, da smo v Craft-alnici same punce bi nam bila zelo všeč tudi druga. simpatičen tale dečko
Hvla, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Andreja pravi ...

ooo kako hudo :-)) Krasna motiva si uporabila. Eden je še posebej "sočen".-)
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Marija pravi ...

Zanimiva odtisa... druga je kar malo "hot" :)
Zmaga pa prva. Všeč mi je kombinacia barv - rdeča in črna.

Tina Z. pravi ...

oo hudo, carske so!