12. marec 2018

70

Naslednja voščilnica je nastala po skici




Freshly Made Sketch - 327 - skica
Najlepši par - marec - številke s šivi
CRAFT-alnica - 206 - Kraft eko osnova


13 komentarjev:

AndrejaM pravi ...

Všeč mi je!!! CAS, pa vendar je zelo bogata.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Preprosta in lepa
lp Tamara

Cvetoči travnik pravi ...

Ta izziv pa zate daleč od tega, da ga ne bi zmogla:), je pa kljub preprostosti lep. Jaz pa sem vesela, da sem te ujela, da vsaj občasno lahko pustim kakšno svojo sled na tvojem blogu:). Pozdravček, Andreja

Tamara pravi ...

Zelo lepa voščilnica je nastala. Hvala ker se igraš z nami na CRAFTalnici. Bodi lepo, Tamara (mesečni sponzor)

Nella pravi ...

Lepa in elegantna.

Marija pravi ...

Lepa, brez posebnih dodatkov in številka tako res pride do izraza.

Moje drobtinice23 pravi ...

Preprosta in lepa.

Narelle Farrugia pravi ...

What a great card! I love the background you've created - it's really striking. thanks for joining us at FMS this week!

Tina pravi ...

Marjeta...to je pa čisto popolna preprostost! In ker sta na njej zlata in zelena skupaj, je mera navdušenja še večja!

Andreja pravi ...

Lepa, preprosta in prav simpatična :-)) Lepo si jo sestavila.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Goga pravi ...

Lepa CAS voščilnica. Lep si uporabila eko osnovo.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Keti's Projects pravi ...

Kako lepa je, kljub preprostosti. Barve so me očarale. Ponovno te pozdravljam kot gostujoča pri CRAFT-alnica.

moi pravi ...

Lepo si naredila. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.