19. marec 2018

Božiček

Ko so pri 52CCT razpisali temo: BOŽIČEK sem ugotovila, da pri vseh šablonaih ki jih imam nimam niti ene z božičkom. Ni mi preostalo drugega kot da preiščem svojo digi zalogo odtiskov. Našla sem okvirček z božičkom in jelenčkom. Manjkal mi je samo še napis in predloga za voščilnico je tu.
Ker je voščilnico sila preprosta za izdelavo je idelana za serijsko izvedbo.
 

 
 




CRAFT-alnica: 206 - Eko kraft  osnova
Najlepši par - marec - Pravokotniki s šivi; štempiljke: Praznična voščila ter Prazniki
52CCT - 11-18 : Santa

13 komentarjev:

Helena pravi ...

Ooo, tvoj kupček teh voščilnic lepo raste. Simpatičen motiv in lepe voščilnice.

AndrejaM pravi ...

Luštno serijo si zdelala.

Zvonka pravi ...

Zelo zelo so mi všeč in prav je, da si naredila večjo serijo.

Goga pravi ...

Kako so lepe, zelo mi je všeč motiv Božička in Rudolfa na okvirju.
Lp

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Prekrasne, sploh motiv mi je všeč
lp Tamara

Danica pravi ...

Uh, si jih pa res kar nekaj izdelala :)
Lep digi božiček z jelenčkom. Všeč mi je voščilnica

Cvetoči travnik pravi ...

Saj ne vem, če je to fer, da imate nekatere narejenih celo serijo, sama pa se ubadam s tem, če mi bo uspelo narediti eno:)). Bom pa res morala v akcijo, da se vam čimpreje pridružim. Lep pozdrav, Andreja

Fabiola pravi ...

c'est vraiment adorable Marjeta, ce tampon se prête a tant de possibilités, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

AlisonC pravi ...

A pretty way to frame the sentiment and have Santa and Rudolf peeping over. You really did make a lot, I like how they are all slightly different. Thanks for joining in at 52CCT

Marija pravi ...

Uf, Marjeta kakšna imenitna serija voščilnic. Zelo fino si dodala voščila.

Andreja pravi ...

Krasna praznična serija je nastala :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Keti's Projects pravi ...

Luštna serija je nastala. In lepo si se znašla tudi brez šablon. Še enkrat te prav lepo pozdravljam kot gostujoča pri CRAFT-alnica.

moi pravi ...

O, so lušni ti Božički, pa še super prostor za napis držijo. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.