21. april 2018

Voščilnica z letalom

Imaš kakšno voščilnico z letalo? je bilo vprašanje prijateljice. Ker pri vsej zalogi ki jo premorem ni bilo niti ene na to temo sem takoj zavihala rokave. Voščilnica je bila narejena po skici.


Papir je digitalen: moder - oblaki in cik cak,  oliven (ni več na voljo)

Prepozno sem opazila, da sem zaradi nepazljivosti ponovila staro napako pri fotografiranju in so zato  fotografije "narobe" obrnjene.

CRAFT-alnica - 209 - dizajnerski papir
Sweet sketchy wednesday 2 - 134 - skica
Cardz 4 guyz - 192 - travel or transport

6 komentarjev:

Heide pravi ...

Super cute card! Love that little plane in the clouds. Thanks for joining us this challenge. Hugs, Heide SSW2-DT

Kathie pravi ...

Hi, Marjeta this is such a cute card, I do love that sweet plane in the clouds. Great colours and design papers. Please don't forget to comment on the SSW2 blog where you've posted your card and that's one of the rules and part of our challenge. Great card and thanks so much for sharing your card with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
Hugs Kathie
SSW2 ~DT

Cvetoči travnik pravi ...

Kljub temu, da sem si voščilnico ogledala v leže:)), je zanimivo sestavljena, sem pa videla, da letalo ni strmoglavilo:). Lep pozdrav, Andreja

Andreja pravi ...

Krasno si sledila skici in naredila lepo voščilnico :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Goga pravi ...

Luštna, dobro si se znašla z letalom in papirčki.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Valentina B pravi ...

Odlična ideja, da si postavila letalo med oblake. Čeprav so fotografije malo na glavo, pa verjamem, da tvoje letalo ni strmoglavilo. In zanimivo si uporabila različne dizajnerske papirje ter jih združila v celoto. ;)