26. februar 2019

70 - na hitro

Mnogokrat se naročniki ne zavedajo, da imam poleg čestitkarskega hobija še preostale hobije, obveznosti in službo za katere porabim večino časa med tednom. Kot pogosto je bilo tudi tokrat vprašanje če imam kaj narejeno za 70 letnika al pa če lahko naredim do naslednjega dne. Jaz pa v službi še ne konec, dokončat sem morala že začeto voščilnico in še vadba je bila na programu. Ker naročnika nisem hotla razočarat sem na račun nočnega spanja zadovoljila tudi njegove želje.
Sprva sem si zamislila povsem drugače, a ker je bila izdelana ideja na papirju katastrofalna, mi je na koncu na videz dokaj preprosta voščilnica vzela kar precej časa.




Najlepši par - februar - štempiljke Ozadje z voščili, šablone: Mini ABC, Vinska trta, Številke velike, Krog s šivi, Okrašeni pravokotniki)
The male room - #105 - No designer paper 
 


7 komentarjev:

Zvonka pravi ...

Meni se zdi čisto lepa, še posebno, če si jo morala delati na hitro.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Zelo lepa

Hali pravi ...

u ja, kkao zelo sem se našla v tvojem besedilu in ja to tudi meni predstavlja dodaten izziv, kako reči ne, oz. iti malce preko samega sebe in ustvariti nekaj, kar nam je všeč in verjamemo, da bo tudi naročniku. Prekrasna je, sploh za moške je tako na hitro kar izziv :-)

Jane pravi ...

Great use of a text background stamp instead of designer paper and what a fabulous age to achieve. Thanks for playing at The Male room, hope to see you joining in with future challenges too.

Andreja pravi ...

Krasno si se lotila izziva in naredila čudovito voščilnico :-))
Hvala, ker ustvarjaš z nami pri The Male Room.

Lise Mariann pravi ...

A lovely card for a lucky recipient. Thank you for joining us at The Male Room this challenge.

X Lise Mariann, DT

MA-MI pravi ...

Prava moška voščilnica. Hvala, ker z njo sodeluješ na izzivu The Male Room.
Lep pozdrav