5. marec 2019

Marjetkomanija

Tinine marjetke so malo prehitele naravo in se množično razcetele po naših blogih.

Najprej je nastala prva serija.


Ko je bil  v CRAFT-alnici - #230 v sredo objavljen nov izziv (Izdelajte voščilnico, na kateri uporabite rdečo barvo, ki jo lahko kombinirate z zlato, srebrno, belo, črno ali naravno. Izberete lahko le eno od petih kot kombinacijo k rdeči.) je nastal nov par.






Ko sem si po Vladkinem navodilu pripravila vzorčast papir v različnih kombinacijah ...


...je bilo samo po sebi umevno, da se bodo marjetice obarvale in se v mojem vrtu razcvetele še v barvni različici.

Med njihovo izdelavo sem prišla še na eno idejo - tresočka.





Ker sem s to objavo tako dolgo odlašala, sem bila postavljena še pred en izziv. Kako
narediti to še v CAS za izziv FB Papirčkarice, kjer želijo  en osrednji motiv z veliko praznega prostora in  največ dve plasti.
Iz Darilnice Klavdija sem uporabila MFT šablono Peek-a-boo window in bleščeče diamantne luske)




Objavo lepim še v Galerijo Najlepšega para - marec - šablone Marjetice in Okrašeni pravokotniki, štempiljke Za posebno osebo.

10 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

vau, objava in pol, vseč so mi vse to kombinacije. ena šablona in toliko krasnih učinkov!

Helena pravi ...

Ojej, koliko marjetic in vse so čudovite. Lepo je pogledati na to barvito četico tvojih krasnih voščilnic.

oldpunca pravi ...

Vau, koliko krasnih voščilnic! Lepo cveti pri tebi. Vidim, da ti idej ne zmanjka. :-) Tudi papirja, iz katerega boš rezala marjetice, še lep čas ne bo zmanjkalo. :-)))

Cvetoči travnik pravi ...

Se vidi, da si na sončni strani, zato pa tako cveti:). Super si se pripravila na to pomladno cvetenje in le glej, da ga jutri vidim v živo:))). Lep pozdrav, Andreja

AndrejaM pravi ...

Uuuu, pravi cvetoči travnik je zrasel pri tebi. Upam, da je mati Narava dojela tvoj namig. Hvala ker s krasno naravno-rdečo kombinacijo sodeluješ pri CRAFT-alnici

Tina pravi ...

Marjeta, nad to objavo sem dvojno navdušena!!!! Ker je na njej toliko prebrisanih idej in krasnih voščilnic in ker lahko eno istočasno občudujem tudi v živo. Hvala iz srca!!!!

Andreja pravi ...

Zelo lepe voščilnice z marjeticami si naredila :-)) Vse barvne komcinacije so čudovite.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno

Ursula pravi ...

Pomlad! Roza marjetka pa kar malo sramezljiva ;)
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici

Goga pravi ...

Ooo marička pri tebi je pa cel nasad marjetic. Čudovite so.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

Renata pravi ...

Kapo dol. Koliko idej. Krasno.