12. marec 2019

Negativ - 2 v 1

Pri izrezovanju marjetic lahko s pridom uporabiš tudi negative.
Voščilnica je zasnovana tako, da se po potrebi lahko po želji doda tudi še kak napis.



Za dimezijo sem podložila z mus gumi, ki je v bistvu tudi negativ. V sam izrez  sem nato vložila izezano marjetico s paus papirja, ki sem jo malenkost pobarvala/osenčila na modro.
 
Ko me inspirira - 70 - kreativno uporabi negativ izreza
Najlepši par - marec - Marjetice, Okrašeni pravokotniki

4 komentarji:

Zvonka pravi ...

Lepa in enostavna.

Vladuška pravi ...

Preprosta in lepa in očitno se takšna marjetica dopade tudi pikapolonici :) Dobro, da si jo pustila brez napisa, saj ko jo boš potrebovala, dodaš prav takšnega, kot ga potrebuješ.

Majda pravi ...

Kako imenitna cas voščilnica. Nadvse mi je veš!
Prijeten vikend ti želim, Majda

Renata pravi ...

Lepa CAS izvedba.