17. januar 2020

Bela, rumena, rjava

... so tokrat barve, ki jih želijo videti pri CCT



Izrez narejen iz že dolgo nazaj doma pripravljenih barvnih papirjev - "packanje" z Distress inki. Navdušena sem nad njimi in mi zelo velikokrat pridejo prav




52CCT - 2-20 - white, brown, yellow
Najlepši par - januar - okrašeni pravokotniki, štempiljke Veselje ob praznikih

8 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

Uu, mi je všeč ta sodobna voščilnica, pripomoček pa nadvse pametna ideja.

Lucinda pravi ...

I really like your clean and funky card Marjeta, a great way to use our colours. And I love your stash of backgrounds - I have many many like this so it's locely to see them being used! Thanks for joining in with the 52CCT this week.

Fabiola pravi ...

Une carte très originale et modern Marjeta, merci de jouer avec nous chez 52cct, biz

Moje drobtinice23 pravi ...

Tudi meni je všeč voščilnica. Dobro si jo sestavila.

Andreja pravi ...

WoW, zelo zanimiva! Zelo lepo voščilnico si naredila in hvala, ker sodeluješ na našem barvnem izzivu pri 52CCT :-))

Majda pravi ...

Predpriprave so bile zeloooo pametne in uspešne, bom ob kakšnem turobnem dnevu packala po tvojem navdihu ;-)
Čudovito CAS voščilnico deliš na blogu CCT, pridi še, Majda

Goga pravi ...

Fantastična in zelo, zelo moderna voščilnica. Všeč mi je.
Hvala, da si se nam pridružila pri 52CCT, Goga

Netta pravi ...

very different card but I like it! good luck at 52CCT