24. april 2020

Jelenček v gozdu

Vem da nikoli računalnik sam ne naredi nič sam od sebe. A jaz pa tudi nisem.
Kam je izginila moja objava, med tem ko sem jo  urejala?  Dodala sem samo značko Honorable Mentions od CCT pa je šlo vse rakom žvižgat. :-((  Uf sem jezna.

Kaj naj pa zdaj?

Emanuela Enei, ki dela pod okriljem našega Najlepšega para nam je v FB live pokazala izdelavo malo drugačne voščilnice







Kam sem jo prijavila?
52CCT - 015 - Forest&deer
Najlepši par - april - Romantični okvirji
??






4 komentarji:

Cvetoči travnik pravi ...

Marjeta, to si pa izdelala v nulo, kako hudo simpatična voščilnica. Jaz sem tako na en uč ujela njeno skico, nisem pa si še videla videa. Bo treba takoj na ogled:)). Navdušena sem. Lep pozdrav Andreja

*Urška* pravi ...

Tako je lepa in prikupna.Všeč mi je oblika,barve,postavitev....skratka vse.

Netta pravi ...

oh I like this diarama card! its a beautiful scene! thank you playing at 52CCT

Tina pravi ...

Marjeta, tale mi je tako svetovna....prej me niti ni tako mikal ta stil voščilnice, po tvoji lepotici, sem se pa čisto zagrela ;-)!!!!