1. april 2020

Nekaj na hitro

Včeraj je Tina iz Najlepšega para  v javljanju v živo prikazala izdelavo voščilnice z njeno štempiljko  in šablono Čestitke s cvetjem. Sama izdelava je res preprosta, predvsem pa hitra.


Ta je že pri današnji rojstnodnevnici.




Ker je izdelava res enostavna sem naredila še tri -  z različnimi embosing prahci. Kot je že Tina ugotovila ni vsak prah enako opazen. 




Najlepši par - april - Valoviti kvadrati, Pravokotniki s šivi, štempiljke in šablone Čestitke s cvetjem, Zate
Ostajam doma - odtisi na potiskanem papirju

Tina vidim, da prav inovativna nisem bila. A upam, da vseeno šteje. ;-))





4 komentarji:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Na hitro?
Vrhunske so,
pozdravček Tamara

Moje drobtinice23 pravi ...

O, tudi ti si bila pridna in si ustvarjala s Tino. Zelo lepo si sledila navodilom. Všeč mi je kuverta iz časopisnega papirja.

Zvonka pravi ...

Najlepši sta mi prva in črna.

Tina pravi ...

Marjeta, jaz pa vidim veliko inovativnosti!!! Čudovite so in tudi jaz sem z veseljem ponovila malo geografije :-)))