10. januar 2021

Jaslice v barvah

 Pri 52CCT si je Andreja zamislila novoletne voščilnice v rjavi, zeleni in beli barvi. Na jaslice me je spomnila Zvonka v svoji objavi. Za lažje sestavljanje sem poiskala še postavitev in delo je kaj hitro steklo.










Najlepši par - januar - Božično zelenje 2,  Mini preaniki

za pomladni kolekcijo Najlepšega para - Božično zelenje 2

52CCT- 02-21 - brown, green, white

Sketch Saturday - #642 



 

8 komentarjev:

Zvonka pravi ...

Bravo, pa imaš spet pet novih. Lepe so.

Metuljčica pravi ...

Lepo zalogo voščilnic si si naredila. Super si se znašla in glavni motiv izrezala v več barvah. Tudi postavitev je super.

Cvetoči travnik pravi ...

Še ena, ki se ne zadovolji samo z enim izdelkom:))) - dobro si si zamislila to postavitev. Jaz jih imam narejene izreze, le postavitev še ni prišla:(((. Lep pozdrav Andreja

Dena J pravi ...

Such a lovely set of cards! Beautiful delicate die cut. Thank you for joining us at Sketch Saturday.
Dena J., DT

Andreja pravi ...

Krasne praznične voščilnice si naredila in se lepo uporabila moje barve :-))
Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT.

Fabiola pravi ...

très jolie création Marjeta, sobre et charmante, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

Stacey pravi ...

What a pretty card. Thanks for playing along with us at Sketch Saturday.

DT Stacey
www.butterflycreations.blog

Moje drobtinice23 pravi ...

Tudi ta motiv mi je zelo všeč. Izbrane barve in postavitev so fantastične!
Lepo bodi.
Danica