18. februar 2024

Gobe

 Na prazničnih voščilnicah pri 52CCT bodo kraljevale ta teden gobe. Ker nekako ne vidim povezave gob s prazniki sem imela namen ta izziv preskočiti. Ampak a niso izzivi prav za to, da stopimo iz cone udobja? Zato sem puško pobrala iz koruze in zavihala rokave :-))

Ko sem med šablonami našla gobjo hišico sem takoj vedela da je to to. 


Najlepši par - galerija februar - kvadrati s šivi, V gozdu
52CCT - 07-24 - Mushrooms

Pri postavitvi sem si ponovno pomagala s skico iz že ukinjenega bloga MojoMonday



5 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

vau, kako je pa tole lepa šablona gobe in voščilnica, bravo!
se strinjam, jaz jih tudi nisem navajena in sem tudi že poiskala domači material ...

Kathy pravi ...

Marjeta, Love the soft colors, you have created a lovely card. Smiles, Kathy

Erikine spominčice pravi ...

Zelo lepo.

Hali pravi ...

U kako lepa gobica, hvala, ker sodeluješ na blogu 52 CCT.

AndrejaM pravi ...

Krasna voščilnica. 🍄 Hvala za sodelovanje pri 52 CCT izzivu