21. junij 2011

poročna

Zaradi motiva je tale voščilnica manjšega formata - A6  kot jih jaz sicer izdelujem 13x13.
Obleko sem obleka v ostanek blaga za zavese, šopek pa dvignila z 3D blazinicami. 


Zaradi male količine kupljenih dodatkov jo prijavljam v Craftalnico.

 
Navodila zanjo sem našla nekje na spletu. Sem si jih samo shranila v PDF obliki, povezave pa ne.

7 komentarjev:

Amikadeja pravi ...

Krasna voščilnica! Všeč mi je, kako si "izpostavila" šopek...pa obleka...no, vse mi je všeč! Super izvedba!

Janja pravi ...

Šopek je čudovit in tako lepo dopolni celotno voščilnico. Lp

Lionelsa pravi ...

Lovely bridal card.
Thanks for joining us at The Crazy Challenge this week!

Nella pravi ...

Zanimiva in lepa.

Cor* pravi ...

Simply suh-weet! Thanks for coming to play with the fairies this week at Fairy Fun Friday for our Wedding Theme challenge! Good luck!

Goga pravi ...

Lepa in resnično čisto nevesti namenjena voščilnica :).

BojaMoja pravi ...

super si poudarila šopek :)