21. junij 2011

Tudi to je del življenja

Žalnih voščilnic sem se zaradi nemena do sedaj izogibala. Tokrat se temu nesem mogla uprat, saj sem si kupila štempiljke, ki so se mi zdele kot nalašč za to priložnost.



Ker ne vsebujejo nič kupljenih dodatkov, ne vem sicer kako je s trakcem, jih lahko celo prijavim v trenutno Craftalnico.

7 komentarjev:

Amikadeja pravi ...

Lepe so! Vsi se izogibamo izdelavi sožalnic...Ampak tebi so čudovito uspele! Upam, da bo vsaj katera izmed prvih treh nagrad na Craftalnici tvoja!

Janja pravi ...

Zelo so lepe. Lp

Marina pravi ...

čisto ustrezajo namenu... lepo si jih oblikovala...

Andreja pravi ...

Lepo si jih skombinirala :-))

Goga pravi ...

Kljub žalostni tematiki zelo lepe vse štiri.

flo pravi ...

ja tudi to je del življenja :-( sem mi zdi da si zadela bistvo, preprosto, nenačičkano, takšno kot slovo je.

BojaMoja pravi ...

Jah, tudi smrt je del življenja, pa če nam je všeč ali ne.