19. april 2019

Metalic +1


Tokratni CCT izziv je metalno obarvan. Želijo, da metalno barvo kombiniramo še z eno. Jaz sem ostala kar pri beli. Papir sem s Tinino stencil šablono pobarvala z InkaGold pasto. prvo s srebrno, drugo z lila. Dodala Marinin napis ter nekaj Tininih rožic in to je to.


 
 




Najlepši par - april - stencil šablona Akvarelne črte, šablone Cvetoči Božič
CCT - 14-19 - Metallic+1


4 komentarji:

Helena pravi ...

Čudoviti sta. Vem, da je v živo metalik barva še bolj v ospredju in pritegne pogled.

Moje drobtinice23 pravi ...

Zelo všečni voščilnici!!! Lepo si ustvarjala.

Goga pravi ...

Čudoviti sta, zelo mi je všeč, da sta enostavni , pa vendar zelo lepi.
Hvala, da si se nam pridružila pri 52CCT. Goga

Andreja pravi ...

Marjeta, zelo lepo voščilnico si naredila in super uporabila metalic barvo :-))
Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT in hvala, ker si se ponovno prijavila!