30. september 2011

nadaljevanje v znamenju nogometašev

Prva je bila izdelana za nečaka. Ker je to generacija, ki je dobro podkovana v angleškem jeziku, sem uporabila tudi tak napis. Papir za osnovo sem si izdelala sama  in žoge tudi barvala s temno sivim copicom. Je kar zamudno. Tudi "gumbke" sem si naredila sama. Žogo sem pomanjšala, pobarvala in premazala z bleščečim premazom. Odtis barvan s distressi.
Okrasila sem tudi notranost, seveda z žepkom za evrčke. Na desni strani pa manjkajo še naši podpisi.

Naslednje tri so narejena na zalogo. Odtiski so vsi digitalni.
in še skupna slika

4 komentarji:

Simona pravi ...

Frajerske, prava fuzbalerska mrzlica te je obsedla. ;o)

Nannieflash pravi ...

Gorgeous card love your image and your papers. Thanks for joining us at CFM, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxx

Jane pravi ...

Great cards, colouring and papers.

You can view my card here

Jen Nelson pravi ...

just brill..
Thanks for joining us at Cards For Men this week
jen xx