27. november 2012

Alenkina druga delavnica

Na drugi delavnici pri Alenki sem bila edina učenka. Naučila sem se Chinese Coin Cuff. Kaj naj rečem. Nekajkrat vmes sem že hotla vse skup v kot pospravit. In to vse zaradi laksa. Le ta se mi je začel tako kravžljat. Učenke iz prve skupine so ga poimenovale laks s trajno. Pa je res tak. Prav za preizkus vzdržljivosti. In ta test sem prestala.
Danes je zapestnica dobila že zaključek, zato jo lahko pokažem.

Še uprabljen material:

Duo-004      Super duo Smoked Topaz 2,5x5mm
MR11/311   Miyuki Rocaille 11/0 Topaz gold luster   
 MR15/401  Miyuki rocailles 15/0 black
22 249 06     Magnetni zaključek

4 komentarji:

Alenka pravi ...

Lepo, res lepo!
Mislim, da ne poznam veliko ljudi, ki bi bili tako vztrajni kot ti! Bravo!!!

Marjeta pravi ...

Danes, ko sem šivala zaključek, sem spet podoživljala tegobe izpred dveh tednov.

Nella pravi ...

Zelo lepa!

Simona pravi ...

Vztrajnost se je očitno splačala. Krasna je.