8. december 2012

Kofetkanje

Gorenjske ustvarjalke si na zadnjem decemberskem kofetkanju izmenjamo darilca.
Pripravila sem koledar. Za dekoracijo sem dodala machota.
Zadaj še žepek za preostale mesece.
Izdelek prijavljam na izziv #8 pri Vladuški - Ko me inspirira.
 
H koledarju sem dodala še zapestnico, tokrat brez Swarovski kristalčkov. Iskazalo se je, da je obdarovanki Dunji to še bolj všeč. Meni ni, so mi še vedno lepše z.
 
Uporabljen material:
0760-04404    Wachs- Glasperle braun 4mm        
0760-04414     Wachs- Glasperle dunkelbraun 4mm
9667-804         Jap.Miyuki-Beads haltbare Beachichtung Metalic braun 2,2mm
11808-1361     Zaključek
 
Mlajše kofetkarice (naše dečve) so si izmenjala svoja darilca. S Hano sva izdelale darilno vrečkico.
Jelenček je digi odtis, barvan z distressi.
in vanj dodale uhančke, ki jih je že pred časom naredila
Zaradi jelenčka lahko  vrečkico prijavim tudi na izziv Craftalnice # 70 - Živalice
 

8 komentarjev:

Mojca pravi ...

Oooo telih vrečk sem se tudi sama lotila pa sem jih pozabila slikati. Tvoja je krasna in tudi koldar je uaaaaaaaaaaaaaau :) lp

Vladuška pravi ...

Vsekakor zelo zabaven in igriv koledrček, in dopade se mi ta žepek odzadaj s preostalimi meseci. Pa tudi tale darilna vrečkica je fina.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Lušten koledarček in še lepša vreča z darilom.
Lp

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

krasne izdelke si tole izmenjujete. navdušena :)

Janja pravi ...

Hana, čudovita vrečka in kako lepo si jo okrasila.
Tudi kompletek je čudovit. Lp

DODO pravi ...

Vse lušno, ampak seksi dečko je zakon!

Tina pravi ...

Hana, danes sem si vzela čas, da čisto v miru pogledam koledarčke... Joj, kako super si tole naredila in motiv je prav fantastičen.

*Urška* pravi ...

Super si naredila tale kompletek.