13. september 2015

Sončnice

Po včerajšnjem komentiranju pri Zvonki, me je le ta izzvala naj jih pokažem in končno že kaj objavim.
Najprej je nastala čokoladnica.





 
 Za senčenje sončnic sem uporabila naslednje distresse:
 
Nato še voščilnica z žepkom  za sedemdesetletnika.


 
Včeraj pa je nastalo še nekaj sončnic, da bo naslednjič ko jih bom rabila šlo malo hitreje.
 
 
Izdelka prijavljam k Tini v Galerijo meseca septembra - uporabila sem njene velike številke in mini embalažo.

5 komentarjev:

Zvonka pravi ...

Končno si se zbudila po dveh mesecih, te je bilo res potrebno malo suniti....Krasne sončnice si naredila, zelo so mi všeč, lepe barve, malo temnejše od mojih...Je pa dobro, da si jih naredila na zalogo, ker je kar precej "packanja" in dela z njimi. Oba izdelka sta super, posebno moška voščilnica je fino narejena.

N-Eva pravi ...

Dobro, da te je Zvonka malo dregnila iz jesenskega dremeža :-)
Čokoladnice me vedno očarajo in tvoje s sončnicami so prekrasne.Tudi na moško voščilnico super pašejo. Če je pa toliko senčenja se pa jih res splača delati na zalogo.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna je
in vse pohvale Zvonki
za bujenje
lp Tamara

Tina Z. pravi ...

o, te sončnice so videti kot prave in ko sem videla vse te distrese, mi je bilo jasno, zakaj. super kombinacije so na čokoladnici in voščilnici ter dobra ideja z zalogo, da bodo pri roki.

Tina pravi ...

Zelo mi je všeč! Pa super lepo si vse osenčila.