8. december 2015

Zvezdnato nebo

Pred časom je nastala voščilnica, za katero sem idejo dobila ne netu, a ne vem več kje.
 

 
 
Natala je še ena voščilnica, narejena z istimi tehnikami, samo da sem jo malo priredila, da ustreza izzivu. 


Prijavljam jo v izzive:
- feeling sketchy:  Sketch #134



9 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita !!!

Vladuška pravi ...

Smooshing tehnika nas je vse zasvojila in jaz jo tudi nadvse rada uporabljam. Lepo paše tudi na tvoje voščilnice.

N-Eva pravi ...

zanimiva tehnika....in voščilnice izpadejo zelo elegantne.

Tina pravi ...

Zelo sta lepi...všeč so mi barve in domiselno uporabljeno voščilo.

Hanne pravi ...

Lovely cards. Great way to use the sketch. Thanks for playing along with us at Feeling Sketchy.

Zvonka pravi ...

Obe sta lepi, malo bolj mi je vseeno druga všeč. Zelo mi je všeč napis na sredini.

Andreja pravi ...

Čudovito voščilnico si naredila in prav zanimivo si se poigrala z našo skico :-)) Smušing ti je lepo uspel.
Hvala ti, ker se igraš z nami pri Feeling Sketchy!

Lori pravi ...

Both of these cards are so pretty! Thanks so much for playing along with us at Feeling Sketchy!

Granmargaret pravi ...

Lovely card. Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy. Hope to see you again next time.