12. april 2016

Sveti krst - Sara

V soboto bo svoj prvi zakrament prejela Sara. Nastala je voščilnica in knjigica z žepkom za darilo.







Vzorčast papir je ves digitalen: pike, mreža, črte







 

 
Izdelek prijavljam v Ustvarjalni dotik mesec april - Zakrament  (osnova za voščilnico, distress blazinice, šablona CC biblija
 

9 komentarjev:

Stampiljke pravi ...

Kako krasna, nežna čestitka s knjigico! Zelo lepo barvanje in postavitev :) Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Pozdravček, Barbara

Tina Z. pravi ...

o, vau, prekrasen komplet.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita knjigica in coščilo za Saro
lp Tamara

Renata pravi ...

Prekrasno, zelo mi je všeč.

Danica pravi ...

Wau, zelo lepo narejeno. Pobarvano v nulo.

Zvonka pravi ...

Tole si pa oboje izdelala tako lepo, da je res veselje pogledati. Krasno, zelo mi je všeč.

Marija pravi ...

Res lep kompletek. Prav vse mi je zelo, zelo všeč.

moi pravi ...

Ta angelček, ki moli je res tako prikupen. veliko sem jih videla zadnje čase na voščilnicah, pa se mi zdi, da je vsakič drugačen in se ga sploh ne naveličam.
Čudovito voščilnico in knjigo v roza tonih si naredila in čudovito pobarvala angelčka.

moi pravi ...

Ta angelček, ki moli je res tako prikupen. veliko sem jih videla zadnje čase na voščilnicah, pa se mi zdi, da je vsakič drugačen in se ga sploh ne naveličam.
Čudovito voščilnico in knjigo v roza tonih si naredila in čudovito pobarvala angelčka.