9. januar 2021

Poroka pingvinčkov

 Poroke so v tem Corona času prava redkost, vsaj take z veliko svati. Sintija in Adam sta se navkljub vsemu odločila da se poročita.

 Na voščilnici, ki sem jo pripravila za mladi par, sem Tinina pingvinčka spremenila v poročni par, saj je nevesta velika ljubiteljica pingvinov.

Pri izdelavi sem združila Tinina navodila za izdelavo interaktivne voščilnice in Andrejino interaktivno postavitev.






Najlepši par - galerija januar - Vesela pošta, Šestkotniki, Čestitke 4, Poročni par in Objeta pingvina
Za pomladno kolekcijo Najlepši par - Šestkotniki, Objeta pingvina


3 komentarji:

Klara pravi ...

O kako sta luštna! Predvsem nevestin pajčolan izgleda top! Zelo mi je všeč!

Zvonka pravi ...

No, ta pa je posebna, si ne bi mislila, da je poročna. Super si to izpeljala.

Moje drobtinice23 pravi ...

Fantastično si se odrezala pri izdelavi interaktivne voščilnice. Pingvina sta kot nalašč za to priložnost. Všeč mi je, da si v voščilnico vključila to čudovito embosirno srajčko.
Lepo si ustvarjala.
Bodi lepo.
Danica