17. januar 2021

Zvonček

Tokrat sem za praznične voščilnice uporabila zvonček.


Najlepši par - januar - Božično zelenje 2, Smrekovi vejici, Sivka

CCT - 52CCT 3-21 - Bells

Mavelu - januar - razstava izdelkov - Čipkasti pravokotniki

CRAFT-alnica - #277 - Karkoli

ABC Xmas Ch. - January - B for Bells


11 komentarjev:

Metuljčica pravi ...

Prava izbira za izziv in čudovita voščilnica.

Nancy Soetaert pravi ...

Love your card!

Andreja pravi ...

Čudovite praznične voščilnice si naredila :-)) Všeč so mi tvoji zvončki!
Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT.

Goga pravi ...

Čudovita serija. Lepo zvončkljajo tvoji zvončki. Hvala ti, da si z nami v Craft-alnici. Lp Goga

Goga pravi ...

Hvala, da si z nami tudi pri 52CCT. Goga

AndrejaM pravi ...

Lepe voščilnice! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

AndrejaM pravi ...

Tvoji zvonovi pripovedujejo celo zgodbo, krasni so. Hvala, ker sodeluješ pri 52CCT

Moje drobtinice23 pravi ...

Sveta družina v zvončku, kako lepo.
Všeč so mi tvoje voščilnice!
Bodi lepo.
Danica

Majda pravi ...

Kako lepo ... in 5 na en mah (me spominja na pravljico, kjer je številka večja, pa sem pozabila za koliko ;)
Hvala, ker voščilnice deliš na blogu 5 CCT in v Craft-alnici, kjer sem tokratna gostja
Prijeten vikend želim, Majda,

Zw@@n pravi ...

Beautiful cards! I love that die. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge. xx Wilma

Inkyfingers pravi ...

What a lovely collection of cards and I love the nativity scene in the bell.
Thanks for sharing with us at ABC Christmas Challenges.