8. januar 2023

Ponovni začetek

 Na 52CCT blogu tudi letos pripravljajo tedenske izzive in nas vabijo k sodelovanju in ustvarjanju prazničnih voščilnic. Prva sobota v mesecu je namenjena ustvarjanju po dani skici.






Najlepši par - galerija januar - Valoviti pravokotniki s šivi, Srečno novo leto 3


8 komentarjev:

*Urška* pravi ...

Zelo lepo voščilnico si naredila. Všeč mi je barvni izbor.

Kathy pravi ...

Beautiful, love the image and soft and gentle colors you chose...a very nice interpretation of the sketch! Smiles, Kathy

Tracey pravi ...

what a lovely take on our sketch ,thank you for playing along in the 52 card throwdown challenge

Zvonka pravi ...

Super si tole izdelala, všeč so mi božične zvezde.

AndrejaM pravi ...

Krasno voščilnico si izdelala po dani skici, Hvala za sodelovanje pri 52 CCT

Valentina B pravi ...

Zelo lepa in nežna praznična voščilnica.
Všeč mi je modra božična zvezda in belina zimskih dni.
Hvala, ker se igraš z nami in s skico pri 52 Christmas Card Throwdown.

Andreja pravi ...

Čudovita je tvoja praznična voščilnica :-)) Všeč mi je, kako si se lotila moje skice ❤️
Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT.

Goga pravi ...

Zelo lepa praznična voščilnica po naši skici <3. Hvala za družbo pri 52CCT Goga