3. februar 2023

"Sestavljanka"

Tokrat sem za 52CCT izziv večinski del štempiljke namesto barvanja zamenjala za potiskan papir. Za postavitev sem izbrala skico (ne pa barv) CAS Colours & Sketches izziva. 





Najlepši par - februar - Okrašeni pravokotniki, zelen potiskan papir iz kolekcije Topla jesen
52CCT - 23-04 - Paper Piecing




6 komentarjev:

Kathy pravi ...

What a pretty and peaceful Christmas card...Thanks so much for sharing it with us over at 52 CCT. Smiles, Kathy

Rosmarie pravi ...

Brilliant CAS card! I absolutely love the simplicity of your paper pieced work!! Thank you so much for playing along with 52CCT. Rosi x

*Urška* pravi ...

Lepa serija voščilnic.

Janja pravi ...

Odlično si opravila z izzivom. Lep kupček je nastal. Lp

Valentina B pravi ...

Moj komentar zamuja, ker sem bila na zimskem oddihu.
A nisem mogla mimo tvojih mini lepotičk, v katere sem se pa prav zaljubila.
Popolne so! Preprost prazničen napis in ljubke mini smrečice!
Najlepše so mi! Zagotovo si idejo sposodim, če le lahko?
Hvala, ker si nam zvesta pri izzivu 52CCT.
Pozdravček, Valentina

Marjeta pravi ...

Valentina seveda lahko. Preprosta CAS izvedba je tudi mene prevzela v vsej lepoti.