26. februar 2019

Sestavljanka

Novoletnih voščilnic sem se tokrat lotila s sestavljanjem malih delčkov.S pomočjo šablone sem izrezala več barvnih papirjev in jih nato načtno pomešala.





 
52CCT -8-19 - Recycling (red and green buttons)
CHCN - 426 - Use some gold


5 komentarjev:

Zvonka pravi ...

O, tole mene tudi še čaka. Najlepša mi je zeleno bela.

Goga pravi ...

Oo lepe praznične sestavljanke si naredila. Lepo, da si dodala gumbek.
Hvala, da si se nam pridružila pri 52CCT. Lp Goga

Hali pravi ...

Čudovita serija in gumbek da res piko na i.

AlisonC pravi ...

What beautiful patterns. I used to make patchwork and still love it. This design looks good in all the colours. Thanks for joining in at 52CCT

Andreja pravi ...

Marjeta, všeč so mi tvoja serija voščilnic, s katerimi ni bilo malo dela, so pa zato toliko lepše :-)) Krasno si jih sestavila.
Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT.