26. februar 2019

SPOTLIGHT tehnika

V CRAFT-alnici se danes izteka izziv, kjer želijo da ustvarjamo v spotlight tehniki. Sem in tja sem že zasledila to tehniko, a sem vedno našla izgovor zakaj jaz tega še ne bi poskusila. 
V navodilih Craft-alnice sicer navajajo, da del ki ga izrežemo pobarvamo ter ga 3D umestimo nazaj v celoto. Sama sem se lotila tega malo drugače. Izrezan motiv sem "pobarvala" kar s Smooshing tehniko.




 
CRAFT-alnica - 229 - spotlight
Najlepši par - februar - štempiljke Pomladni dan, šablone: Kvadrati s šivi, Pravokotniki s šivi in Valoviti kvadrati

5 komentarjev:

Zvonka pravi ...

Ti si pa danes čisto ponorela z objavami. Zanimivo si se lotila tehnike osvetlitve.

Majda pravi ...

Čudovite barve si izbrala in se prav zanimivo lotila izziva :-)
Zelo mi je všeč tvoja jesensko zimsko pomladna kolekcija, Majda

*Urška* pravi ...

Domiselna izvedba izziva.In moram priznati,da mi je nadvse všeč.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Zelo lepe izdelke si nam postavila na ogled. Lep pozdrav Tamara

Andreja pravi ...

Čudovite voščilnice si naredila :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno.